Szczegóły dotyczące przyznawania stypendiów – uchwała
Na zebraniu Zarządu Fundacji w dniu 6 października 2014 r. podjęto uchwałę określającą szczegółowe kryteria przyznawania stypendiów (dofinansowań) dla osób szkolących się z zakresu psychoterapii. Zasady będę obowiązywać od 01.01.2015 i przyjmują one następujące brzmienie:
- Począwszy od 01.01.2015 roku aplikant może uzyskać dofinansowanie jednorazowo w wysokości 1000 zł.
- Podania o dofinansowanie muszą zostać złożone w terminie od 01.04 – 30.04 danego roku. Złożenie podania oznacza przesłanie stosownych dokumentów na adres fundacji drogą pocztową. O zgodności terminu nadesłania podania z wymogami fundacji decyduje data stempla pocztowego.
- Podanie o dofinansowanie oznacza komplet dokumentów na które składają się:
- Wniosek – zawierający podstawowe informacje o aplikancie jak m.in.
- wykształcenie,
- doświadczenie zawodowe,
- informacje o miejscu pracy,
- szczegółowe informacje dotyczące szkolenia o dofinansowanie którego ubiega się aplikant włączając w to dane wymagane do ewentualnego przelewu środków jak pełna nazwa organizatora szkolenia, rok szkolenia oraz numer konta organizatora szkolenia
- dane aplikanta: adres zameldowania, pesel, adres mailowy.
- Pisemna rekomendacja superwizora.
- Możliwość dofinansowania dotyczy wyłączenie kursów zatwierdzonych przez Polskie Towarzystwo Psychiatryczne jako kursy przygotowujące do certyfikatu psychoterapeuty.
- Pula pieniędzy przeznaczona na dofinansowanie w danym roku kalendarzowym będzie wynosiła 20% dochodu uzyskanego przez Fundację w roku poprzednim. Zarząd zastrzega sobie możliwość zwiększenia puli przeznaczonej na dofinansowania w danym roku w zależność od sytuacji finansowej Fundacji.
- Decyzję o dofinansowaniu podejmuje na zebraniu Zarząd Fundacji w oparciu o zgromadzone dokumenty, w terminie do 30.06 danego roku.
- Decyzja o dofinansowaniu lub jego braku zostanie przekazana aplikantowi drogą pocztową/mailową w terminie do 30 dni od decyzji Zarządu.
- W przypadku uzyskania dofinansowania kwota zostanie przekazana za pośrednictwem przelewu bankowego na wskazany przez aplikanta numer konta bankowego organizatorów szkolenia.
Ponadto Zarząd w głosowaniu podjął uchwałę przyznającą zniżkę w wysokości 30% wysokości opłaty rocznej dla studentów ostatniego roku studiów, będących uczestnikami wszystkich szkoleń organizowanych przez Fundację. Zniżka będzie obowiązywać przez okres maksymalnie 1 roku akademickiego.